Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen heel erg ons best om te zorgen dat al onze producten onbeschadigd bij jouw geleverd worden. Helaas komt het soms toch voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport van PostNL of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. We zouden het fijn vinden dat je dit binnen 14 dagen na ontvangen van je bestelling per e-mail aan ons laat weten. Je kan hiervoor e-mail naar info@ecoenzo.nl.

Indien de schade die je meld binnen de garantie valt, zullen wij de kosten dragen voor het retourneren van het defecte artikel en het versturen van een vervangend artikel. We kunnen je eventueel indien gewenst een verzendlabel toesturen.

Klachten

Het kan voorkomen dat jij jouw webshopbestelling niet helemaal naar wens ontvangt of dat je niet tevreden bent over het product. Wij raden je aan om ons hiervan eerst op de hoogte te stellen via e-mail info@ecoenzo.nl. We gaan dan samen kijken naar een passende oplossing.